Reklamace a vrácení
O reklamaci nebo odstoupení od kupní smlouvy nás, prosím, nejprve informujte prostřednictvím info@lapela.cz, abychom o tom věděli a urychlili tak vyřízení vaší žádosti. Zásilky nezasílejte zpět s dobírkou. Posílejte zásilku pouze se sledovacím číslem, aby byla k dispozici data o podání zásilky. Zboží poté zasílejte na níže uvedenou adresu spolu s přiloženým dokladem o koupi a vyplněným formulářem.
Jan Beran
Kozinova 22/4
Praha 10, 102 00
Reklamační řád
O reklamaci nás, prosím, nejprve informujte emailem. Nepřijímáme zásilky poslané na dobírku. Posílejte zásilku pouze se sledovacím číslem, aby byla k dispozici data o podání zásilky.
Zakoupení věci jste povinni prokázat předložením kopie kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem. Nemůžete jako spotřebitel uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nevhodným zacházením se zbožím, nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v dvaceti čtyř měsíční lhůtě od převzetí zboží. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Jakmile je reklamace je vyřízena, spotřebitele prodávající vyrozumí. Reklamace vyřizuje prodávající v zákonné lhůtě, nejpozději do třiceti dnů od uplatnění. Zásilky nelze zpět poslat s dobírkou.
Formulář pro reklamaci ke stažení (pdf)
Poučení o právu na odstoupení od smlouvy
O odstoupení nás, prosím, nejprve informujte na email. Jako spotřebitel máte právo odstoupit od kuní smlouvy do čtrnácti dnů bez udání důvodu, pouze v případě, pokud nebylo zboží dělané na zakázku a upravované na přání zákazníka, pokud zašlete zpět zboží, na které nelze uplatnit právo pro odstoupení od kupní smlouvy, můžeme zásilku odmítnout. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty. Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne následujícího po dni, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba, převezmete zboží. U zboží dodané po částech se počítá převzetí poslední dodávky.
Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy spotřebitel musí o svém odstoupení od této smlouvy informovat společnost Jan Beran, se sídlem Kozinova 22/4, Praha 10, 102 00, identifikační číslo: 13137883, formou jednostranného právního jednání - spotřebitel může použít náš vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, a zaslat ho na email nebo přidat ho do zásilky s vráceným zbožím, případně přiložit ke zboží vlastní formulář. Zásilky nelze zpět poslat s dobírkou. Spotřebitel bere na vědomí, že zásilku zašle pouze se sledovacím číslem, aby byla k dispozici data o podání zásilky.
Pokud spotřebitel odstoupí od kupní smlouvy, vrátíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy nám došlo oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od spotřebitele obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který byl použitý pro provedení počáteční transakce, pokud spotřebitel výslovně neurčil jiný. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady. Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží. Spotřebitel nese přímé náklady spojené s vrácením zboží. Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti. Nárok na náhradu škody za snížení hodnoty zboží jsme oprávněni jednostranně započíst proti Vašemu nároku na vrácení kupní ceny.